Praktisk Information
Du kan ankomme til Best Western Hotel Royal døgnet rundt.
Ankommer du uden for receptionens åbningstid, skal du blot ringe først på
tlf. 97 40 23 33 og få en adgangskode.
Receptionen er åben:
Mandag til torsdag: kl. 6.00 – 24.00
Fredag & Lørdag: døgnåben
Søndag: kl. 6.00 – 13.00 og kl. 16.00 – 22.00
Indtjekningsregler:
Indtjekning er muligt fra kl. 15. (Ankommer du/I efter kl. 22, venligst giv besked herom)
Navnet på kreditkortet skal stemme overens med navnet på reservationsbekræftelsen.
Hvis man bestiller værelse til tredjepart, bedes man venligst kontakte hotellet for yderligere oplysninger, når reservationen er foretaget.
Man bedes fremvise gyldig billedlegitimation ved indtjekning.
Vores bydel:
BEST WESTERN Hotel Royal Holstebro er beliggende i centrum af Holstebro. Det har sine fordele, da butikker, restauranter, bar og Musikteatret er tæt ved hotellet. Desværre kan der i perioder forekomme
støj, fra byen og nattelivet.
Særlige åbningstider
Receptionen har særlige åbningstider i forbindelse med visse helligdage samt i ferieperioder.
2. påskedag og 2. pinsedag:
Reception er ubemandet. Ankomst er muligt, venligst kontakt receptionen på forhånd.
Ved ankomst uden for receptionens åbningstid, venligst kontakt os på
tlf. 97 40 23 33.

Best Western Rewards
Pointen med Best Western:
• Frinætter på mere end 4500 hoteller over hele verden
• Point som gælder for altid
• 15% rabat med medlemspriser i Skandinavien & 10% i resten af verden
• Match af medlemsniveau i et andet hotels loyalitetsprogram
• Eksklusive fordele og tilbud

Parkering
Kommer du her til i bil, er det muligt at køre lige til hotellet og sætte bagagen af.
Det er desværre ikke lovligt at parkere på Den Røde Plads.
Vi henviser til følgende parkeringspladser, hvor det er gratis, og i gå afstand til hotellet.
Parkering ved Musikteatret (GPS: Ved Hallen 2, “Mulighed for el-opladning” bemærk 2 timers parkering på den én del af pladsen)
Parkering ved Toftegade “Mulighed for el-opladning” (GPS: Toftegade 69)
Parkering ved Kvickly (GPS: Brogårdsvej 15)
Det er ikke tilladt at parkere på Den Røde Plads eller på området foran Musikteatret.
Tøv ikke med at kontakte os for yderligere information.
Afbestilling
Annullering af individuelle reservationer kan frit foretages indtil kl. 12.00 på ankomstdagen, derefter faktureres i henhold til bekræftelsen.
Annullering af individuelle ophold (eks. Golfophold, weekend ophold etc.)
Individuelle ophold kan frit annulleres indtil 3 dage før ankomst, derefter faktureres i henhold til bekræftelsen
Annullering af grupper (Reservationer på mere end 5 værelser anses for at være en gruppe)
Fra 29 dage og indtil 20 dage før ankomst kan der frit afbestilles 50% af den oprindelig reservation
Fra 19 dage og indtil 10 dage før ankomst, kan der frit afbestilles 25% af den oprindelig reservation
Fra 9 dage og indtil 24 timer før akomst, kan der frit afbestilles 10% af den oprindelig reservation
Ved senere afbestilling, no-show, forsinket ankomst og for tidlig afrejse har hotellet krav på en erstatning svarende til fuld pris på de endelige bestilte arrangement. Med mindre det kan lejes ud til anden side.


Lufthavns Transport
Transport til- & fra lufthavnen
Skal du fra lufthavnen (Billund/Karup) til hotellet, så har du mulighed for at benytte firmaet Fra A til B.nu
Chaufføren vil vente på dig i ankomst hallen. Der er vand og lidt chokolade under kørsel fra lufthavnen til hotellet.
For bestilling:
Kontakt venligst Fra A til B.nu på tlf. +45 5070 0558 eller på kontakt@fraatilb.nu
Oplys afhentnings sted og tidspunkt, samt navn og kontakt telefon nr.
Med transport Fra A til B.nu er du sikker på en behagelig tur frem til hotellet.
GDPR
Oplysningspligt hjemmeside
Det skal du vide om vores behandling af dine personoplysninger:
- At HOTEL ROYAL HOLSTEBRO ApS er ansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, som vi modtager fra dig.
- At du er velkommen til at kontakte Troels Olesen – Telefon: 61337394 – Mail: troels@hotel-royal.dk.
- At formålet med behandling af dine personoplysninger er, at levere vores varer eller tjenesteydelser til dig og din virksomhed, samt holde dig orienteret om nyheder, funktioner og produktmuligheder, jf. databeskyttelsesforordningen artikel 5 stk. 1 b.
- At retsgrundlaget (hjemlen) for at vi behandler dine personoplysninger er dit samtykke jf. databeskyttelsesforordningen artikel 6 stk. 1 a, og/eller den indgåede aftale/kontrakt/bestilling jf. databeskyttelsesforordningen artikel 6 stk. 1 b, og/eller lovgivning jf. databeskyttelsesforordningen artikel 6 stk. 1 c, og/eller for at den dataansvarlige, eller en tredjemand, kan forfølge en legitim interesse, (medmindre den registreredes interesser eller grundlæggende rettigheder og frihedsrettigheder, der kræver beskyttelse af personoplysninger, går forud herfor, navnlig hvis den registrerede er et barn) jf. databeskyttelsesforordningen artikel 6 stk. 1 f. De legitime interesser, der begrunder behandlingen er markedsføring af nye ydelser/produkter.
- At personkategorien af de oplysninger vi gemmer, er almindelige (f. eks. navn, adresse), fortrolige (f. eks. cpr.nummer) og/eller følsomme/særlige personoplysninger (f. eks. helbredsoplysninger).
- At vi videregiver eller overlader dine personoplysninger til eksterne modtagere, herunder vores databehandlere, rådgivere og til de for opgaven eventuelt nødvendige samarbejdspartnere.
- At nogle af vores databehandlere kan være beliggende udenfor EU/EØS, men alle med lovligt overførselsgrundlag.
- At vi har modtaget personoplysningerne fra dig selv og eventuelt fra offentligt tilgængelige kilder.
- At vi opbevarer dine personoplysninger så længe, som det er lovligt i forhold til bogføringsloven, samtykkereglerne, forældelsesreglerne og/eller anden lovgivning.
- At vi ikke anvender personprofilering til at træffe automatiske afgørelser, der i væsentlig grad kan påvirke personens rettigheder og frihedsrettigheder.
Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder i forhold til vores behandling af dine personoplysninger. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder, skal du kontakte os.
- Du har ret til indsigt og berigtigelse, dvs. du kan når som helst se alle dine indtastede data på vores platform og berigtige/opdatere oplysningerne.
- Du har ret til at anmode om sletning, dvs. du kan få dine personoplysninger slettet, medmindre vi af regnskabsmæssige eller juridiske årsager skønner, at det er nødvendigt at beholde dem i en længere periode. Oplysningerne slettes senest, når eventuelle formueretlige krav er forældet.
- Du har ret til begrænsning af behandling, dvs. du kan styre eventuel begrænsning af behandlingen.
- Du har ret til indsigelse, dvs. du har i visse tilfælde ret til at gøre indsigelse mod vores ellers lovlige behandling af dine personoplysninger.
- Du har ret til at få overført oplysninger (dataportabilitet). Det betyder, at du til enhver tid kan hente eller få tilsendt oplysningerne.
- Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på www.datatilsynet.dk.
- Klage til Datatilsynet. Hvis du ønsker at klage, vil vi selvfølgelig være glade for at blive orienteret, og gøre hvad vi kan for at gøre dig tilfreds, men du er altid berettiget til at klage direkte til Datatilsynet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, Tlf. 3319 3200 eller e-mail dt@datatilsynet.dk, se evt. mere på www.datatilsynet.dk.
VÆRELSER MED UDSIGT
Best Western Hotel Royal har 40 skønne værelser med udsigt. Alle med bad, tlf., tv og gratis wifi.
SPIS GODT
Hotellet ligger midt i byen tæt på alle restauranter og cafeer. Egen morgenmadscafé.
BOOK OVERNATNING
Det er nemt at booke overnatning på Best Western Hotel Royal online. Du gør det lige her.